SERWIS

Serwis MEYRA

Adres:

 

Telefon:

 

 email:

 

Godziny pracy:

ul. Maratońska 104
94-007 Łódź
  42 674 16 89
501 378 660
   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   9:00-15:00

 

Zgłoszenie reklamacyjne, z jakiego trybu skorzystać?

Reklamacje mogą opierać się na przepisach dotyczących odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową lub z tytułu gwarancji producenta. Wybór podstawy do złożenia reklamacji leży w gestii Użytkownika - sprzedawca nie ma prawa narzucać ani modyfikować tej decyzji.

Decyzja o skorzystaniu z trybu niezgodności towaru z umową zapewnia Użytkownikowi większą pewność co do swoich praw i ułatwia egzekwowanie roszczeń od sprzedawcy (np. sklep medyczny). Sytuacja wygląda inaczej w przypadku gwarancji producenta – warunki gwarancji są określone ściśle w karcie gwarancyjnej.

Jeżeli kupiony towar jest niezgodny z umową:

Użytkownik może złożyć reklamację, w której określi swoje żądanie dotyczące doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową – przez naprawę lub wymianę – lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków – przez obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

W przypadku gwarancji producenta:

nie ma możliwości uzyskania zwrotu całości bądź części wpłaconych środków lub odstąpienia do umowy, ponieważ to nie producent (MDH. Sp. z o.o.) jest sprzedawcą dla Użytkownika.

Więcej informacji na stronie UOKIKu:

Reklamacja towaru (uokik.gov.pl)

Czego możesz żądać od sprzedawcy? - infografika

 

Przygotowanie do rozmowy


Aby przyspieszyć i ułatwić rozmowę prosimy o przygotowanie następujących informacji:

  • nazwa handlowa wyrobu
  • numer katalogowy
  • numer seryjny (jeśli jest podany)

oraz 

  • dokument zakupu